L'affaire Sarkozy

Som una país cotilla, què voleu que us digui. Fa dos dies vaig anar a París i ,emocionada, pensant que quedaria genial, vaig treure el tema de les infidelitats de Nicolas Sarkozy. Se'ls va dibuixar un somriure, però al poc temps em vaig adonar que potser no era el tema idoni. Vaig intentar canviar de tema, preguntant com es feien le macaron que són després del Sushi l'última moda a la capital de francesa, però la resposta va ser contundent: - Els rumors sobre les infidelitats de Sarkozy han ressorgit gràcies als blogs i a la premsa internacional- em va contesta r en Martin tot indignat. Ben al contrari del que jo pensava a França els rumors sobre les infidelitats no van tenir massa ressò fins que la premsa internacional, entre ells la britànica i l'espanyola, van començar a parlar-ne.

El primer diari a fer difusió dels rumors a França va ser, ara fa un mes, Le Journal du Dimanche a través d'un dels seus blocs. Tot i això, el rumor no va retornar a França fins al cap d'un temps. Com molts dels altres rumors sobre el President de la República hagués passat inadvertit si no hagués estat per la premsa estrangera. Et voilà, primeres planes de la premsa europea per el que és al cap i a la fi la vida personal d'un president.

One response to “L'affaire Sarkozy”

Anònim ha dit...

Clar, no surts de casa i no pots actualitzar...

Publica un comentari a l'entrada